۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
تعداد بازدید: ۸۰۹۰۱
اولین همایش الزامات، راهکار‌های تولید، مانع زدایی و پشتیبانی مسکن و ساختمان شهر تهران با حضور شهردار تهران، رئیس بنیاد مسکن، رئیس و اعضای شورای شهر، شهرداران مناطق تهران، فعالان و انجمن‌های ساختمانی و کانون سراسری انبوه سازان کشور در سالن خلیج فارس موزه ملی دفاع مقدس تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۵
نویسنده : امیر سیاهی

 تشکیل قرارگاه نوسازی برای بافت فرسوده/فعال سازی ساخت 180هزار واحد مسکن در سال آینده 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در رابطه با پشتیبانی شهرداری از نوسازی و انبوه سازی مسکن گفت: در گذشته شهرداری کمتر به این موضوع ورود کرده است، اما در حال حا ضر با تشکیل قرارگاه و تجمیع ظرفیت موجود برای نوسازی بافت فرسوده، ذخیره سازی شهری فعال شده و هدف شهرداری فعال سازی ساخت و ساز 180هزار واحد مسکن در سال آینده است.

وی با اشاره به همکاری با  مجموعه های دارای ظرفیت و توافقنامه فعال سازی 10 هزار واحد مسکن با بنیاد مستضعفان ادامه داد:
با استفاده از ظرفیت های قانون جهش مسکن و جلسات با وزارتخانه و سایر دستگاه های ذیربط و مردمی سازی در حال تسهیل سازی روند ساخت مسکن هستیم.
شهردار تهران درباره سهم شهرداری در این تسهیلات به مردم و انبوه سازان گفت : مسائل مربوط به سازمان شهرداری اعم از زمین، تسهیلات پروانه ساخت و پایان کار و ایجاد تسهیلات ویژه با همکاری وزارت راه وشهرسازی مواردی است که برای استفاده  از تمام ظرفیت این سازمان درنظر گرفته شده است.

 تشکیل قرارگاه نوسازی برای بافت فرسوده/فعال سازی ساخت 180هزار واحد مسکن در سال آینده 

شهرداری مسئول مشکل ساخت سازهای اطراف باغ گیاه شناسی نیست!

علیرضا زاکانی با مسئول ندانستن شهرداری در مورد مشکل مسکن در مورد ساخت سازهای اطراف باغ گیاه شناسی گفت :
ساخت و سازهای فعلی نتیجه توافق های قبلی است و بر همان اساس هم محقق می شود، اما ما برای آینده دنبال مسیری هستیم تا شاهد اینگونه آسیب ها نباشیم.


 ایشان در رابطه با اشکالات بلند مرتبه سازی ادامه داد: بلند مرتبه سازی قاعده ایست که بنا نهاده شده است و ما به دنبال آن هستیم تا از نکات خوب آن استفاده کنیم.

برچسب ها: شهرداری شهرداری تهران انبوه سازی تسهیلات مسکن مسکن
ارسال نظر
آخرین اخبار